Daugiau nei 4,7 milijono klientų visame pasaulyje ⭐⭐⭐⭐⭐

Pristatymas per 4-6 darbo dienas
Nemokamas pristatymas užsakymams virš 49 €
100% pasitenkinimo garantija
60 dienų grąžinimo politika
Home Ikone NOVO_mail
Pristatymas per 4-6 darbo dienas
Nemokamas pristatymas užsakymams virš 49 €
100% pasitenkinimo garantija
60 dienų grąžinimo politika

Siuntinio pristatymas

  • Kur yra mano siunta?

Siuntos buvimo vietą galite patikrinti įvesdami savo siuntos sekimo numerį (kurį gavote el. laiške apie jūsų siuntos išsiuntimą) šioje nuorodoje: https://www.post.lt

  • Kur gauti sekimo numerį?

Jūsų siuntos sekimo numerį atsiųsime el. paštu, kai informuosime apie jūsų siuntos išsiuntimą ir pristatymą. Sekimo numeris taip pat nurodytas žinutėse, kurias siunčia Lietuvos paštas.

  • Kaip siunčiate siuntas?

Siuntų pristatymui naudojamės Lietuvos pašto paslaugomis. Kurjeris pristatys siuntą adresu, kurį nurodėte užsakymo metu. Siuntos pristatomos darbo dienomis. Jei pristatymo metu jūsų nurodytu adresu nebus, gausite visą reikiamą informaciją, kaip atsiimti siuntą (pašto dėžutėje, el. paštu ar SMS žinute).

  • Turiu problemų su pristatymu – ką daryti?

Dėl pagalbos, susijusios su pristatymu, galite kreiptis į Lietuvos paštą telefonu: (00370 700) 55 400. Taip pat galite susisiekti su mumis el. paštu: [email protected]. Mielai padėsime išspręsti problemą ir užtikrinsime, kad jūsų siunta jus pasiektų kuo greičiau.

  • Kiek kainuoja pristatymas?

Užsakymams iki 49 € pristatymo kaina yra 4,90 €. Užsakymams nuo 49 € pristatymas yra nemokamas.

  • Pristatytos sugadintos prekės

Gavę siuntą, jei pastebėjote, kad ji yra pažeista, turite apie tai informuoti pristatymo metu. Tuomet per 8 dienų nuo siuntos gavimo atsiųskite mums informaciją (įskaitant nuotraukas) el. paštu [email protected]. Patikrinsime, ar galite gauti naujas prekes, ir pateiksime tolimesnes instrukcijas.

  • Siuntos draudimas

Siuntos draudimas suteikia ramybę klientams, kurie nerimauja dėl savo užsakymų. Jei prekės būtų pažeistos ar prarastos, mes savo sąskaita pasirūpinsime sprendimu ir užtikrinsime, kad kuo greičiau gautumėte užsakytas prekes.

  • Pirmenybinis apdorojimas („Praleiskite eilutę“)

Užsakymai, kuriems pasirenkama paslauga „skip the queue“, apdorojami ir supakuojami prioriteto tvarka. Tai suteikia galimybę paspartinti jūsų siuntos pristatymą.

Skundai

  • Noriu grąžinti prekę. Kaip tai padaryti?

Jei norite grąžinti prekes, per 60 dienų nuo įsigijimo datos informuokite mus el. paštu [email protected].

Prekių grąžinimo adresas: Nutrisslim d.o.o., Obrtniška ulica 4, 1292 IG – Slovenija

Grąžindami prekes, nepamirškite pridėti užpildytos Prekių grąžinimo formos, kurią galite rasti ČIA.

Daugiau informacijos apie teisę atsisakyti sutarties ar grąžinti užsakytas prekes rasite mūsų Bendrosiose taisyklėse ir sąlygose:
https://www.naturesfinest.lt/general-terms-and-conditions/

  • Neteisingos prekės siuntoje

Jei gavote neteisingas ar pažeistas prekes, per 8 dienų nuo siuntos gavimo pateikite mums visą informaciją (įskaitant nuotraukas). Patikrinsime, ar galite gauti naujas prekes, ir pateiksime tolimesnes instrukcijas.
Būtinai nurodykite savo užsakymo numerį laiško temoje, kad galėtume greitai rasti jūsų užsakymą ir iš karto apdoroti jūsų prašymą.

  • Trūkstamos prekės

Suprantame, kad svarbu gauti pilną užsakymą, todėl mums tai taip pat labai svarbu! Dedame visas pastangas, kad jūsų užsakymas būtų išsiųstas laiku ir geros būklės.

Jei pastebėjote, kad trūksta prekių, per 8 dienų susisiekite su mumis el. paštu [email protected], kad galėtume suorganizuoti trūkstamų prekių pakeitimą.
Būtinai nurodykite savo užsakymo numerį laiško temoje, kad galėtume greitai rasti jūsų užsakymą ir iš karto apdoroti jūsų prašymą.

Pirkimų informacija

  • Kaip galiu panaudoti nuolaidos kodą?


Vienam pirkimui galite panaudoti vieną nuolaidos kodą. Jį reikia įvesti paskutiniame pirkimo žingsnyje, atsiskaitymo metu.

  • Ką daryti, jei negavau užsakymo patvirtinimo el. laiško?


Mūsų užsakymo patvirtinimo laiškai siunčiami automatiškai iškart po pirkimo mūsų svetainėje. Jei jo negavote, pirmiausia patikrinkite savo el. pašto šlamšto (spam) ar reklamų (junk) aplankus.

Taip pat galėjo būti neteisingai įvestas el. pašto adresas pirkimo metu. Tokiu atveju susisiekite su mumis ir kartu patikrinsime, kas nutiko. Tačiau, prieš tai būtinai dar kartą patikrinkite savo šlamšto aplanką.