Savo siuntos buvimo vietą galite patikrinti įvesdami sekimo numerį (kurį gavote el. laiške apie siuntos išsiuntimą) šioje nuorodoje:
https://www.post.lt/
- KUR GAUTI SEKIMO NUMERĮ?
Sekimo numerį atsiųsime jums el. paštu kartu su informacija apie siuntos išsiuntimą ir pristatymą. Sekimo numeris taip pat bus nurodytas žinutėse, kurias siunčia Lietuvos Paštas.
- KAIP PRISTATOMOS SIUNTOS?
Siuntų pristatymui naudojame Lietuvos Paštas paslaugas. Kurjeris pristatys siuntą jūsų nurodytu adresu, kurį pateikėte užsakymo metu. Siuntos pristatomos darbo dienomis. Jei pristatymo metu jūsų nebus namuose, gausite visą informaciją apie siuntos atsiėmimą (pašto dėžutėje, el. paštu arba SMS žinute).
- TURIU PROBLEMŲ SU PRISTATYMU – KĄ DARYTI?
Jei turite klausimų ar problemų dėl pristatymo, galite susisiekti su Lietuvos Paštas telefonu: (00370 700) 55 400.
Taip pat galite kreiptis į mus el. paštu: [email protected] – mielai padėsime išspręsti problemą ir pasirūpinsime, kad jūsų siunta jus pasiektų kuo greičiau.
- KOKIOS YRA PRISTATYMO KAINOS?
Užsakymams iki 49 € pristatymo kaina yra 4,90 €.
Užsakymams nuo 49 € pristatymas yra nemokamas.
- GAVAU PAŽEISTAS PREKES – KĄ DARYTI?
Jei gavę siuntą pastebėjote, kad pakuotė ar prekės yra pažeistos, apie tai turite pažymėti pristatymo metu. Tuomet atsiųskite mums visą informaciją (įskaitant nuotraukas) el. paštu [email protected] per 8 dienų nuo siuntos gavimo. Patikrinsime situaciją ir informuosime, ar galite gauti naujas prekes bei pateiksime tolimesnes instrukcijas.