Siūlome 60 dienų grąžinimo garantiją
Vartotojas (pirkėjas) turi teisę per 60 dienų nuo užsakytų prekių gavimo dienos pranešti Pardavėjui apie sutarties atsisakymą, nenurodydamas jokios priežasties. Pirkėjas privalo savo sąskaita grąžinti prekes Pardavėjui.
Grąžinamų prekių tvarka
Apie sutarties atsisakymą turite pranešti pateikdami pranešimą kartu su užpildyta grąžinimo forma arba pateikdami aiškų pareiškimą, kuriame nurodoma, kad atsisakote sutarties, el. paštu [email protected].
Prekių grąžinimo formą galite rasti ČIA (spausti).
Įsigytos prekės turi būti grąžintos Pardavėjui pirkėjo sąskaita ne vėliau kaip per 60 dienų nuo pranešimo apie sutarties atsisakymą dienos.
Grąžinamos prekės turi būti nenaudotos, originalioje pakuotėje ir nepakitusios komplektacijos, nebent prekės buvo sugadintos, prarastos ar sumažėjo jų kiekis ne dėl pirkėjo kaltės.
Jei siunta, kurioje pirkėjas gavo užsakytas prekes, yra fiziškai pažeista, gavėjas neturėtų priimti siuntos be vežėjo surašyto pažeidimo akto, nes tik taip galima pradėti pretenzijų nagrinėjimo procedūrą su vežėju.
Prekių grąžinimo adresas
Unit 16, Dulverton Road, Electric Ave, Aston Birmingham B6 7JJ, UK
Grąžindami prekes, būtinai pridėkite užpildytą prekių grąžinimo formą, kurią galite rasti ČIA (spausti). Norėdami pateikti pretenziją, atsiųskite dėžutės nuotrauką, dėžutės etiketės nuotrauką ir visų gautų prekių nuotrauką.
Rekomenduojame siuntą siųsti registruotu paštu su pristatymo patvirtinimu, kad galėtume išspręsti pretenziją net ir tuo atveju, jei siunta būtų pamesta. Pristatymo patvirtinimą bei vežėjo pavadinimą galite atsiųsti el. paštu [email protected].
Pardavėjas grąžins pirkėjui visą užsakymo metu sumokėtą sumą arba grąžintų prekių vertę.
Pinigai už grąžintas prekes bus grąžinti ne vėliau kaip per 14 dienų nuo grąžintų prekių gavimo į Natures Finest sandėlį. Pinigai bus grąžinti į tą pačią asmeninę ar mokėjimo sąskaitą, iš kurios buvo atliktas mokėjimas, arba į sąskaitą, kurią pirkėjas nurodė grąžinimo formoje.
Gavote ne tas prekes?
Jei gavote ne tas arba pažeistas prekes, atsiųskite pretenziją el. paštu [email protected] kartu su informacija (pridėkite dėžutės nuotrauką, etiketės nuotrauką ir visų gautų prekių nuotrauką) per 8 dienų nuo siuntos gavimo. Mes patikrinsime, ar turite teisę į prekių pakeitimą, ir pateiksime tolimesnes instrukcijas. Būtinai nurodykite savo užsakymo numerį ir pateikite visus kontaktinius duomenis (vardą, pavardę, adresą ir telefono numerį), kad galėtume greitai rasti jūsų užsakymą ir apdoroti prašymą.
Trūksta prekių siuntoje?
Žinome, kaip jums svarbu gauti visą užsakymą, todėl tai mums taip pat prioritetas! Dedame visas pastangas, kad jūsų užsakymas būtų pristatytas laiku ir nepriekaištingos būklės.
Susisiekite su mumis el. paštu [email protected] per 8 dienų, kad galėtume organizuoti trūkstamų prekių pristatymą. Laiško temoje nurodykite savo užsakymo numerį ir laiške pridėkite visų gautų prekių nuotraukas, dėžutės nuotrauką ir ant dėžutės esančios pristatymo tarnybos etiketės nuotrauką.
Atsakomos tik tos pretenzijos, kurios atitinka visus aukščiau nurodytus reikalavimus.