Daugiau nei 4,7 milijono klientų visame pasaulyje ⭐⭐⭐⭐⭐

Pristatymas per 4-6 darbo dienas
Nemokamas pristatymas užsakymams virš 49 €
100% pasitenkinimo garantija
60 dienų grąžinimo politika
Home Ikone NOVO_mail
Pristatymas per 4-6 darbo dienas
Nemokamas pristatymas užsakymams virš 49 €
100% pasitenkinimo garantija
60 dienų grąžinimo politika

1. Bendroji informacija

Bendrosios sąlygos ir taisyklės parengtos vadovaujantis vartotojų teisių apsaugos teisės aktais, atsižvelgiant į Slovėnijos prekybos ir pramonės rūmų rekomendacijas bei tarptautinius internetinės ir elektroninės prekybos kodeksus.

Svetainė yra internetinė parduotuvė, kurioje pardavėjas Nutrisslim d.o.o., Obrtniška ulica 4, 1292 Ig, Slovėnija, PVM mokėtojo kodas: LT100012345610 (toliau – „Pardavėjas“), siūlo savo produktus, o pirkėjai juos įsigyja.

Pirkėjui užsakant konkretų produktą ar prekę iš Pardavėjo, tarp jų atsiranda įpareigojantis teisinis santykis. Visi ginčai, kylantys iš šio teisinio santykio (pvz., dėl vartotojo pateiktų duomenų tikslumo, pasiūlymo turinio, pasiūlymo objekto ir kainos ir kt.), sprendžiami išimtinai tarp Pardavėjo ir pirkėjo. Pardavėjas ir svetainės pirkėjai pripažįsta, kad internetinė prekyba turi tam tikrą anonimiškumo aspektą.

Registruojantis internetinėje parduotuvėje, lankytojui suteikiamas vartotojo vardas, kuris sutampa su jo el. pašto adresu, ir slaptažodis, kurį vartotojas nustato pats. Vartotojo vardas ir slaptažodis yra vienareikšmiškai susieti su įvestais duomenimis. Registruodamasis lankytojas patvirtina ir garantuoja, kad yra pilnametis ir turi visišką veiksnumą. Po registracijos lankytojas tampa vartotoju ir įgyja teisę pirkti. Įsigydamas prekę, vartotojas tampa klientu.

Šios bendrosios sąlygos ir taisyklės apibrėžia internetinės parduotuvės veikimą, lankytojo, vartotojo ir pirkėjo teises bei pareigas, taip pat verslo santykius tarp operatoriaus, Pardavėjo ir vartotojo, kaip produktų, siūlomų internetinėje parduotuvėje, pirkėjo.

Paslaugų teikėjas ir teikėjo adresas: Nutrisslim, proizvodnja in distribucija živil, d.o.o., Obrtniška ulica 4, 1292 Ig, Slovėnija; Registruota Liublianos apygardos teisme, reg. nr. 2010/9888.

Bendrovė yra PVM mokėtoja.

PVM mokėtojo kodas: LT100012345610

Įmonės registracijos numeris: 3711676000

Pardavėjo kontaktiniai duomenys:

2. Informacijos prieinamumas

Pardavėjas įsipareigoja visada pateikti naudotojui:

  • informaciją apie įmonės tapatybę (ypač įmonės pavadinimą, įmonės registruotą buveinę ir registracijos numerį, kuriuo įmonė yra registruota)
  • kontaktinius duomenis, leidžiančius naudotojui greitai ir efektyviai susisiekti su pardavėju (el. paštas, telefonas ir kt.)
  • informaciją apie esmines produktų ar internetinės parduotuvės paslaugų savybes, įskaitant garantijas ir aptarnavimą po pardavimo
  • informaciją apie produktų ar internetinės parduotuvės paslaugų prieinamumą
  • pristatymo būdą ir sąlygas, ypač pristatymo vietą ir terminą
  • informaciją apie atsiskaitymo būdus
  • informaciją apie pasiūlymo galiojimo laikotarpį internetinėje parduotuvėje
  • informaciją apie laikotarpį, per kurį dar galima atsisakyti sutarties, ir apie atsisakymo sąlygas
  • informaciją apie skundų nagrinėjimo procedūrą bei informaciją apie pardavėjo kontaktinį asmenį, skirtą ryšiams su naudotojais

3. Produktų pasiūla, pristatymo terminas ir siuntos gavimas

Dėl internetinės prekybos pobūdžio, internetinės parduotuvės pasiūla dažnai ir greitai keičiasi bei atnaujinama.

Prekių, esančių sandėlyje, pristatymo terminas Lietuvoje yra 4-6 darbo dienos, nebent Lietuvos paštas pristato vėliau į konkretų pristatymo adresą (žr. 11 punktą). Kitoms prekėms taikomas pristatymo terminas, nurodytas prie konkretaus produkto internetinėje parduotuvėje. Kiekviena prekė yra prieinama per pagrįstą terminą.

Pateikdamas užsakymą, naudotojas gali pasirinkti vieną iš šių prekių atsiėmimo būdų:

  • Apmokėjimas pristatymo metu, šiuo atveju pristatymo tarnyba naudotojui taiko papildomą mokestį.

4. Apmokėjimo būdai

Pardavėjas leidžia naudotojui pasirinkti vieną iš šių mokėjimo būdų perkant prekes iš el. parduotuvės:

  • Apmokėjimas grynaisiais pristatymo metu (COD)
  • Apmokėjimas kreditine kortele


Apmokėjimas debetine arba kreditine kortele, taip pat mokėjimas dalimis yra galimas tik tuo atveju, jei mokėtojo duomenys naudotojo profilyje sutampa su debetinės ar kreditinės kortelės turėtojo duomenimis.

Mokėjimo operacija laikoma baigta tik tada, kai jūsų užsakymas yra išsiųstas.

5. Kainos

Kainos el. parduotuvėje galioja visiems registruotiems el. parduotuvės naudotojams. Priklausomai nuo pasirinkto mokėjimo būdo, gali būti taikomi papildomi mokesčiai (žr. 4 punktą).

Visos kainos el. parduotuvėje www.naturesfinest.lt nurodytos eurais (€) ir apima pridėtinės vertės mokestį (PVM). Visos kainos el. parduotuvėje yra prekių kainos ir neapima pristatymo išlaidų (žr. 3 ir 10 punktus). Visos kainos galioja tik perkant prekes elektroniniu būdu per el. parduotuvę.

Visos kainos galioja užsakymo pateikimo metu ir neturi iš anksto nustatyto galiojimo termino, todėl galioja tik iki jų pakeitimo. Nepaisant visų pardavėjo pastangų pateikti naujausią ir tiksliausią informaciją, gali atsitikti, kad kainos informacija yra neteisinga. Tokiu atveju, jei prekės kaina pasikeičia užsakymo vykdymo metu, t. y. nuo užsakymo pateikimo iki jo patvirtinimo, pardavėjas:

  • informuos naudotoją (pirkėją) apie naujas kainas, ir tokiu atveju naudotojas (pirkėjas) turi galimybę dalinai pakeisti savo užsakymą, visiškai jį atšaukti arba patvirtinti užsakymą naujomis kainomis, be jokių papildomų išlaidų, arba
  • suteiks naudotojui (pirkėjui) galimybę atsisakyti pirkimo ir tuo pačiu pasiūlys sprendimą, kuris bus abipusiai naudingas ir tenkinantis abi šalis.


El. parduotuvės www.naturesfinest.lt pasiūla nuolat atnaujinama ir keičiama. Kainos pateikiamos kaip Įprastos kainos ir Akcijinės kainos. Akcinių prekių atveju aiškiai nurodyta, kokia yra įprasta prekės kaina (ji perbraukta) ir kokia yra akcijos kaina.

Kaina el. parduotuvėje www.naturesfinest.lt yra vienoda tiek registruotiems nariams, tiek svečiams. Visos kainos apima PVM. Kainos galioja užsakymo pateikimo metu ir neturi iš anksto nustatyto galiojimo termino.

6. Pirkimo procesas

6.1. Techniniai žingsniai, vedantys į pirkimo-pardavimo sutarties sudarymą

Vartotojui (pirkėjui) pirkimo proceso metu yra prieinami šie techniniai veiksmai:

  • prisijungimas prie el. parduotuvės naudojant el. pašto adresą ir slaptažodį, jei vartotojas (pirkėjas) jau yra susikūręs paskyrą (žr. 1 punktą)
  • konkrečios prekės paieška el. parduotuvės prekių asortimente
  • pasirinktos prekės pasirinkimas pirkimui
    pasirinktos prekės pridėjimas į pirkinių krepšelį
  • perkamų prekių kiekio nustatymas
  • pasirinktos prekės kainos peržiūra pagal pasirinktą kiekį, įskaitant apskaičiuotą mokestį, jei jis taikomas
  • pristatymo būdo pasirinkimas (žr. 3 ir 10 punktus)
  • mokėjimo būdo pasirinkimas (žr. 4 punktą)
  • užsakymo peržiūra su pasirinktu pristatymo būdu ir taikomais pristatymo mokesčiais, jei tokių yra
  • užsakymo patvirtinimas ir pateikimas, t. y. pirkimo proceso užbaigimas (žr. 6.3 ir 6.4 punktus).


6.2. Klaidos identifikavimas ir koregavimas prieš pateikiant užsakymą

Prieš pateikdamas užsakymą, vartotojas (pirkėjas) grafinėje naudotojo sąsajoje gali lengvai ir be trukdžių:

  • matyti ir peržiūrėti, kokias prekes jis/ji pasirinko ir pridėjo į pirkinių krepšelį
  • matyti ir peržiūrėti kiekvienos prekės kainą bei bendrą pasirinkto kiekio kainą
  • pakeisti pasirinktos prekės kiekį ir automatiškai apskaičiuoti naują kainą
  • pašalinti iš krepšelio pasirinktas prekes, kurių vartotojas nenori įsigyti
  • apskaičiuoti atitinkamus mokesčius pagal galiojantį tarifą ir prekės kainą (mokesčio bazę).


Prieš patvirtindamas užsakymą, vartotojas (pirkėjas) grafinėje naudotojo sąsajoje gali lengvai ir be trukdžių:

  • pakeisti pasirinktą pristatymo būdą
  • pakeisti pasirinktą mokėjimo būdą
  • peržiūrėti ir patvirtinti atskirus pakeitimus.


6.3. Užsakymo priėmimas

Pateikus užsakymą, vartotojas (pirkėjas) el. paštu gauna patvirtinimą iš Pardavėjo, kad užsakymas priimtas. Per 1 valandą nuo šio patvirtinimo gavimo vartotojas (pirkėjas) gali atšaukti užsakymą be jokių pasekmių. Išskyrus atšaukimo galimybę, po užsakymo pateikimo vartotojas (pirkėjas) nebegali keisti užsakymo turinio.

Vartotojas (pirkėjas) visada gali matyti informaciją apie kiekvieno savo užsakymo būseną ir turinį prisijungęs prie savo paskyros el. parduotuvėje.

6.4. Užsakymo patvirtinimas

Jei vartotojas (pirkėjas) neatšaukia užsakymo, jis perduodamas tolesniam vykdymui. Gavęs užsakymą, Pardavėjas jį peržiūri, patikrina užsakytų prekių prieinamumą ir patvirtina užsakymą arba atmeta jį, nurodydamas priežastį. Pardavėjas taip pat gali susisiekti su vartotoju (pirkėju) telefonu, kad patvirtintų duomenis ar užtikrintų pristatymo tikslumą.

Patvirtinęs užsakymą, Pardavėjas el. paštu informuoja vartotoją (pirkėją) apie numatomą pristatymo terminą. Šiame etape tarp vartotojo (pirkėjo) ir Pardavėjo galutinai sudaroma pirkimo-pardavimo sutartis dėl užsakytų prekių (žr. 7 punktą).

6.5. Užsakymo išsiuntimas

Pardavėjas paruošia ir išsiunčia užsakytas prekes per sutartą terminą ir el. paštu informuoja vartotoją (pirkėją). Minėtame el. laiške Pardavėjas taip pat pateikia informaciją apie prekių grąžinimo tvarką ir kontaktinius asmenis, su kuriais vartotojas (pirkėjas) gali susisiekti dėl pretenzijų ar pristatymo vėlavimo atveju.

7. Sale/purchase contract

Pardavėjas išrašo rašytinę sąskaitą faktūrą vartotojui, kuris perka prekes iš el. parduotuvės, pateikdamas išlaidų detalizaciją ir paaiškinimą apie teisę atsisakyti pirkimo grąžinant užsakytas prekes, jei tai reikalinga ir įmanoma. Pirkimo-pardavimo sutartis, kaip pirkimo užsakymas, yra saugoma elektronine forma Pardavėjo serveryje ir yra prieinama vartotojui (pirkėjui) bet kuriuo metu jo paskyroje. Pirkimo-pardavimo sutartis sudaroma lietuvių kalba.

Pirkimo-pardavimo sutartis laikoma sudaryta tuo momentu, kai Pardavėjas patvirtina užsakymą (žr. 6.2 punktą). Nuo šio momento visos kainos ir kitos pirkimo sąlygos yra galutinės ir taikomos tiek Pardavėjui, tiek vartotojui (pirkėjui).

7.1 Nuolaidos, nuolaidų kodai, sėkmės ratas

Nuolaidos nesumuojamos! Jei prekėms svetainėje jau taikoma nuolaida arba joms jau buvo pritaikyta kita nuolaida, papildomos nuolaidos joms netaikomos.

8. Teisė atsisakyti pirkimo, prekių grąžinimas

Nutolusios prekybos sutarties atveju pirkėjas turi teisę per 60 dienų nuo prekių gavimo dienos pranešti įmonei apie savo sprendimą atsisakyti sutarties, nenurodydamas priežasties. Pirkėjas privalo grąžinti prekes per 14 dienų nuo pranešimo apie ketinimą atsisakyti sutarties.

Vienintelės išlaidos, kurias patiria pirkėjas, atsisakydamas sutarties, yra prekių pristatymo ir grąžinimo į pardavėjo buveinę išlaidos. Pardavėjas grąžina pirkėjui sumokėtą prekių kainą, tačiau negrąžina pristatymo išlaidų.

Atsisakius sutarties, kai buvo pritaikyta premija (pvz., nemokamas pristatymas), ši premija laikoma nuolaida ir pirkėjui nėra grąžinama.

Apie ketinimą grąžinti prekes prašome mus informuoti raštu, el. paštu: [email protected]

Apie sutarties atsisakymą galite pranešti užpildydami grąžinimo formą arba pateikdami aiškų, nedviprasmišką pareiškimą, kuriame aiškiai išreikštas noras atsisakyti sutarties. Pirkėjas laikomas laiku pateikusiu pranešimą apie atsisakymą, jei jis išsiųstas per nustatytą laikotarpį. Vartotojas (pirkėjas) privalo įrodyti, kad įgyvendino teisę atsisakyti sutarties.

Prekių grąžinimo formą rasite ČIA (spustelėkite).

Visos prekės, įsigytos iš tiekėjo www.naturesfinest.lt, yra tokios prigimties, kad jas galima grąžinti naudojantis pašto paslaugomis.

Pinigai privalo būti grąžinti įmonei nedelsiant, bet ne vėliau kaip per 14 dienų nuo pranešimo apie sutarties atsisakymą gavimo. Pardavėjas grąžina gautus mokėjimus pirkėjui tokiu pačiu mokėjimo būdu, kokiu buvo atliktas mokėjimas, nebent pirkėjas aiškiai pareikalavo naudoti kitą mokėjimo būdą ir dėl to pirkėjas nepatiria jokių papildomų išlaidų.

Pirkėjas privalo grąžinti gautas prekes nepažeistas ir nepraradusias savo vertės, nebent prekės buvo sunaikintos, sugadintos, prarastos ar jų kiekis sumažėjo ne dėl pirkėjo kaltės.

Pirkėjas neturi teisės nevaržomai naudotis prekėmis iki sutarties atsisakymo – dėl nuotolinės prekybos pobūdžio jis turi teisę tik patikrinti prekes ir įvertinti jų tinkamumą.

Jei šalys nesusitarė kitaip, vartotojas neturi teisės atsisakyti sutarties šiais atvejais:

– Kai tiekiamos uždaros pakuotės prekės, kurios netinkamos grąžinti dėl sveikatos apsaugos ar higienos priežasčių, ir kurios po pristatymo buvo išpakuotos;

– Prekėms, kurių kaina priklauso nuo finansų rinkų svyravimų, kurių įmonė negali kontroliuoti ir kurie gali įvykti per sutarties atsisakymo laikotarpį.

Jei pirkėjas neatsiima užsakytos siuntos, nors pardavėjas ar pristatymo tarnyba apie ją kelis kartus informavo, o siunta grąžinama į įmonės buveinę, ir pirkėjas buvo pasirinkęs bet kokį kitą mokėjimo būdą, išskyrus atsiskaitymą grynaisiais pristatymo metu, pirkėjas turi teisę reikalauti pakartotinio siuntimo, tačiau tokiu atveju pardavėjas turi teisę pirkėjui taikyti pakartotinio siuntimo išlaidas. Jei grąžintos prekės yra sugadintos, pardavėjas turi teisę sunaikinti sugadintas prekes. Tokiu atveju pirkėjas nebegali reikalauti pinigų grąžinimo už sugadintas prekes.

9. Tikrieji ar paslėpti trūkumai

Pardavėjas privalo pristatyti prekes pirkėjui pagal sutartį ir yra atsakingas už bet kokius tikruosius trūkumus.

Pirkėjas privalo informuoti Pardavėją ir pateikti išsamų medžiaginio trūkumo aprašymą el. paštu [email protected].

Dėl prekės trūkumo pirkėjas gali pateikti skundą Pardavėjui per 2 mėnesius nuo tikrojo trūkumo nustatymo arba per 2 metus nuo prekės gavimo dienos.

Pardavėjas privalo užtikrinti, kad visos skundžiamos prekės būtų pakeistos arba pirkėjui būtų grąžinta sumokėta suma į jo banko sąskaitą. Pasinaudodamas šiame skyriuje numatytomis teisėmis, pirkėjas privalo Pardavėjui išsamiai aprašyti trūkumą ir leisti Pardavėjui apžiūrėti prekę. Jei trūkumas pagrįstas, Pardavėjas privalo kuo greičiau, bet ne vėliau kaip per 8 dienas, patenkinti vartotojo reikalavimą. Jei dėl trūkumo kyla ginčas, Pardavėjas privalo per 8 dienas pateikti pirkėjui rašytinį atsakymą.

Pardavėjas pasilieka teisę atmesti skundą, jei:

  • grąžintos prekės yra sugadintos pirkėjo;
  • grąžintos prekės neturi apsauginio antspaudo arba nėra originalioje pakuotėje;
  • Pardavėjas nustato, kad prekė sugadinta ar tapo netinkama naudoti dėl netinkamo pirkėjo elgesio.

Vartotojas gali savo pasirinkimu reikalauti: trūkumo pašalinimo, proporcingo kainos sumažinimo, prekės pakeitimo arba visos sumokėtos kainos grąžinimo.

Formą, skirtą vartotojo teisei atsisakyti sutarties įgyvendinti, galite rasti ČIA (spausti).

Trūkumas laikomas tikruoju, jei:

  • prekė neturi savybių, būtinų normaliam jos naudojimui;
  • prekė neturi savybių, būtinų specialiam naudojimui, dėl kurio pirkėjas ją perka, ir kuris buvo žinomas arba turėjo būti žinomas Pardavėjui;
  • prekė neturi savybių ir kokybės, kurios buvo aiškiai ar numanomai sutartos ar nustatytos;
  • Pardavėjas pristatė prekę, kuri neatitinka pavyzdžio ar modelio, nebent pavyzdys ar modelis buvo pateiktas tik informaciniais tikslais.

10. Garantija

Produktams suteikiama garantija tik tuo atveju, jei tai nurodyta sąskaitoje faktūroje arba garantiniame sertifikate.
Garantija galioja laikantis garantiniame sertifikate pateiktų instrukcijų ir reikalavimų, taip pat pateikus sąskaitą faktūrą.

Garantinis laikotarpis nurodomas garantiniame sertifikate arba sąskaitoje faktūroje. Garantinė informacija taip pat pateikiama pristatant produktą internetinėje parduotuvėje. Jei internetinėje parduotuvėje nėra garantijos informacijos, vadinasi, produktui garantija nesuteikiama.

Vartotojas (pirkėjas) garantinį reikalavimą gali pateikti Pardavėjui arba tiesiogiai produkto gamintojui ar jo įgaliotam servisui. Garantija gali būti pasinaudota pateikus garantinį sertifikatą ir sąskaitą faktūrą.

Gamintojas arba įgaliotas servisas privalo atlikti garantinį remontą per 45 dienas nuo produkto gavimo remonto darbams dienos, arba, jei to padaryti neįmanoma, pakeisti produktą kitu, lygiaverčiu ir nepriekaištingos būklės produktu.

11. Pristatymas

Pardavėjas pristatys užsakytas prekes naudotojui (pirkėjui) per sutartą laiką. Pardavėjo sutartinis partneris siuntų pristatymui yra Lietuvos paštas. Pardavėjas pasilieka teisę pasirinkti kitą pristatymo paslaugų teikėją, jei užsakymas bus įvykdytas efektyviau.

Nemokamas pristatymas

Jei bendra prekių vertė krepšelyje viršija internetinėje parduotuvėje nurodytą nemokamo pristatymo slenkstį, už pristatymą mokėti nereikės. Bendra suma apskaičiuojama atsižvelgiant į visus panaudotus nuolaidų kuponus, tai reiškia, kad nemokamo pristatymo sąlygos įvykdymui reikalinga suma susideda iš galutinės prekių kainos, įskaitant pritaikytas nuolaidas.

Kiti papildomi mokesčiai, tokie kaip mokėjimo būdo mokesčiai ar prekės, pridėtos prie užsakymo po pirminio pirkimo, nėra įtraukiami į bendrą užsakymo vertę, reikalingą nemokamo pristatymo sąlygai įvykdyti.

12. Saugumas

Pardavėjas ir Operatorius naudoja tinkamas technines ir organizacines priemones, siekiant apsaugoti asmens duomenų perdavimą ir saugojimą, taip pat mokėjimų saugumą. Šiuo tikslu naudojamas 128 bitų SSL sertifikatas, išduotas įgaliotos organizacijos.

Saugų autorizavimą ir mokėjimo kortelių operacijas vykdo Cardinity. Mokėjimo kortelių autorizavimas atliekamas realiuoju laiku, nedelsiant tikrinant duomenis bankuose. Kortelės duomenys nėra saugomi Pardavėjo serveriuose.

Vartotojas pats atsako už savo duomenų saugumą – jis privalo užtikrinti savo naudotojo vardo ir slaptažodžio konfidencialumą, taip pat pasirūpinti tinkama programine įranga ir antivirusine apsauga savo kompiuteryje.

13. Teisė į informaciją

Jūs turite teisę nemokamai gauti informaciją apie mūsų turimus Jūsų asmens duomenis, taip pat teisę reikalauti šių duomenų ištrynimo. Jei turite klausimų dėl savo duomenų ištrynimo, tvarkymo ar naudojimo, prašome susisiekti su mumis el. paštu: [email protected] arba atsiųsti užklausą paštu.

Užsakymo būsenos pranešimai:
Pasiliekame teisę informuoti Jus nurodytu telefono numeriu SMS žinute, kai Jūsų užsakymas yra pristatytas, tačiau prekės nėra atsiimtos 5–6 dienas. Jei prekės nėra atsiimtos ilgiau nei 5–6 dienas, mes galime susisiekti su Jumis dėl tolimesnių veiksmų.

Pranešimai:
Užsiregistravus pranešimams gauti, Jūsų vardas, telefono numeris ir el. pašto adresas, gavus Jūsų leidimą, bus naudojami reklamos tikslais tol, kol atsisakysite šių pranešimų gavimo. Galite sutikti gauti pranešimus tik pažymėję atitinkamą laukelį, leidžiantį užsiprenumeruoti.

Jei pateiksite savo el. pašto adresą per „Facebook“ arba užpildysite formą pagrindiniame puslapyje www.naturesfinest.lt, per kurią gaunate nuolaidų kuponus savo užsakymui, mes išsaugosime Jūsų el. pašto adresą tikslu informuoti Jus apie specialius pasiūlymus ir akcijas internetinėje parduotuvėje www.naturesfinest.lt. Bet kuriuo metu galite atsisakyti šių pranešimų, atsiųsdami el. laišką adresu: [email protected] arba paspausdami nuorodą „Atsisakyti prenumeratos“, esančią kiekvieno reklaminio el. laiško apačioje.

Norėdami atsisakyti atsitiktinių reklaminių SMS žinučių, prašome atsiųsti el. laišką adresu [email protected] ir nurodyti savo telefono numerį. Tik tokiu būdu galėsime ištrinti Jūsų numerį iš mūsų SMS gavėjų duomenų bazės.

Reklaminiai el. laiškai ir/arba SMS žinutės turės šias sudedamąsias dalis:

  • Bus aiškiai ir nedviprasmiškai pažymėti kaip reklaminiai pranešimai
  • Siuntėjas bus aiškiai matomas
  • Visos kampanijos, akcijos ir kitos rinkodaros priemonės bus aiškiai apibrėžtos, nurodant dalyvavimo sąlygas
  • Atsisakymo būdas bus pateiktas aiškiai
  • Pardavėjas aiškiai gerbs vartotojo pageidavimą nebegauti reklaminių pranešimų.

14. Vaikų apsauga

Pardavėjas internetinėje parduotuvėje internetinėje parduotuvėje nepriima užsakymų iš asmenų, apie kuriuos žinoma arba įtariama, kad jie yra vaikai, be aiškaus tėvų arba globėjų sutikimo. Operatorius ar Pardavėjas internetinėje parduotuvėje nesuteikia nemokamos prieigos prie produktų ar paslaugų, galinčių pakenkti vaikams.

Be aiškaus tėvų arba globėjų sutikimo, Operatorius ir Pardavėjas nesirinks jokių asmens duomenų, susijusių su vaikais, taip pat neatskleis trečiosioms šalims jokių vaikų pateiktų asmens duomenų, išskyrus tėvus ar globėjus.

Visa komunikacija, skirta vaikams, bus pritaikyta jų amžiui ir nepasinaudos vaikų pasitikėjimu, patirties stoka ar lojalumo jausmu.

15. Privatumo politika

16. Vartotojų nuomonės ir atsiliepimai

Vartotojų ar lankytojų pateiktos nuomonės, komentarai ir produktų įvertinimai yra internetinės parduotuvės funkcionalumo dalis ir skirti visai vartotojų bendruomenei.

Pardavėjas ir operatorius neatsako už vartotojų ar lankytojų pateiktų nuomonių, komentarų ir produktų įvertinimų turinį. Operatorius peržiūri nuomones, komentarus ir įvertinimus prieš galutinį jų paskelbimą ir neskelbia tų, kurie akivaizdžiai neatitinka tikrovės, yra klaidinantys, įžeidžiantys, nepadorūs arba, operatoriaus nuomone, nėra naudingi kitiems internetinės parduotuvės vartotojams ar lankytojams. Pardavėjas ir operatorius neprisiima atsakomybės už informaciją, pateiktą nuomonių, komentarų ir įvertinimų turinyje, ir atsisako bet kokios atsakomybės, kylančios dėl šios informacijos.

Pateikdamas nuomonę, komentarą ar įvertinimą, vartotojas ar lankytojas aiškiai sutinka su naudojimo sąlygomis ir leidžia operatoriui skelbti tekstą, visą arba dalį, visuose elektroniniuose ir kituose žiniasklaidos kanaluose. Operatorius turi teisę naudoti nuomonės, komentaro ar įvertinimo turinį neribotą laikotarpį ir bet kokiu tikslu, kuris atitinka operatoriaus verslo interesus, įskaitant reklamą ir kitą rinkodaros komunikaciją. Nuomonės, komentaro ar įvertinimo autorius patvirtina ir garantuoja, kad jis/ji yra moralinių teisių ir autorių teisių į pateiktą turinį savininkas/-ė ir kad šias teises neribotam laikotarpiui, neišskirtinai ir neatlygintinai perduoda operatoriui.

17. Atsakomybė

Operatorius deda visas pastangas, kad informacija, skelbiama internetinėje parduotuvėje, būtų atnaujinta ir teisinga, tačiau prekių savybės, pristatymo laikas ar kaina gali pasikeisti taip greitai, kad pardavėjas kartais nespėja laiku ištaisyti informacijos, kuri paskelbta internetinėje parduotuvėje.

Tokiu atveju operatorius arba pardavėjas informuos vartotoją (pirkėją) apie pasikeitimus ir suteiks galimybę atsisakyti užsakymo arba pakeisti užsakymą (žr. 5 punktą).

Nuo to momento, kai užsakytos prekės perduodamos pašto tarnybai, pardavėjas neatsako už jokius fizinius pažeidimus, sugadinimus ar siuntos praradimą, taip pat už trūkstamas prekes siuntoje ar už tai, jei siunta buvo atidaryta. Tokiais atvejais vartotojas (pirkėjas) privalo pradėti skundo procedūrą su Lietuvos paštas pristatymo tarnyba.

Jei siunta yra pažeista, vartotojas (pirkėjas) turi kuo skubiau pristatyti siuntą į artimiausią Lietuvos paštas skyrių tokios būklės, kokios ją gavo – nieko nepridėjus ir nepašalinus – bei užpildyti skundo protokolą. Pardavėjas kartu su Lietuvos paštas pristatymo tarnyba pasirūpins, kad skundas būtų išspręstas kuo greičiau.

18. Skundai, ginčai ir taikytina teisė

Pardavėjas laikosi galiojančių vartotojų apsaugos įstatymų. Pardavėjas yra įdiegęs veiksmingą skundų nagrinėjimo sistemą ir yra paskyręs atsakingą asmenį, su kuriuo vartotojas (pirkėjas) gali susisiekti telefonu arba el. paštu iškilus problemoms. Tokiu atveju vartotojas (pirkėjas) gali susisiekti su mumis telefonu 020 8089 0131 arba pateikti skundą el. paštu: [email protected]. Procedūra yra konfidenciali.

Pardavėjas patvirtins, kad gavo skundą, per 4-6 darbo dienas ir informuos vartotoją (pirkėją), kiek laiko užtruks skundo nagrinėjimas, bei reguliariai informuos apie proceso eigą. Pardavėjas deda visas pastangas, kad visi ginčai būtų sprendžiami taikiai. Jei taikus susitarimas nebus pasiektas, visi ginčai tarp Pardavėjo ir vartotojo (pirkėjo) bus perduoti nagrinėti kompetentingam Lietuvos teismui. Pardavėjas ir vartotojas (pirkėjas), kaip elektroninės prekybos dalyviai, tarpusavyje pripažįsta elektroninių pranešimų galiojimą teismuose. Pardavėjas deda visas pastangas, kad, kiek įmanoma, visi ginčai būtų sprendžiami taikiai.

2015 m. lapkričio 14 d. įsigaliojo Vartotojų ginčų neteisminio sprendimo įstatymas (toliau – ZIsRPS). Šis įstatymas reglamentuoja vidaus ir tarpvalstybinių ginčų tarp įmonių ir vartotojų neteisminį sprendimą, pasitelkiant vartotojų ginčų neteisminio sprendimo paslaugų teikėją (toliau – VGNTP).

Pagal galiojančias teisės normas, Pardavėjas nepripažįsta jokio vartotojų ginčų neteisminio sprendimo paslaugų teikėjo, kaip kompetentingo spręsti vartotojų ginčus, kuriuos galėtų inicijuoti vartotojas pagal Vartotojų ginčų neteisminio sprendimo įstatymą.

Nutrisslim d.o.o. nepripažįsta jokio vartotojų ginčų neteisminio sprendimo paslaugų teikėjo, kaip kompetentingo spręsti vartotojų ginčus, kuriuos galėtų inicijuoti vartotojas pagal Vartotojų ginčų neteisminio sprendimo įstatymą.

Pardavėjas, kuris vykdo elektroninę prekybą Lietuvos Respublikos teritorijoje, savo svetainėje www.naturesfinest.lt skelbia elektroninę nuorodą į vartotojų ginčų sprendimo internetu platformą (SRPS).

https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=LT

Šios Bendrosios sąlygos ir visi ginčai tarp Pardavėjo ir vartotojo yra reguliuojami ir sprendžiami pagal Lietuvos materialinę ir procesinę teisę, netaikant jokių tarptautinės privatinės teisės normų, kurios numato kitos teisės taikymą.

Visais kitais atvejais, taip pat teisių ir pareigų, kurios nėra aiškiai reglamentuotos šiose Bendrosiose sąlygose, taikomos Lietuvos Respublikos Civilinio kodekso, Elektroninės prekybos įstatymo, Asmens duomenų apsaugos įstatymo ir Vartotojų teisių apsaugos įstatymo nuostatos.

19. Atsakomybės apribojimas

Produkto informacija ir kiti patarimai, pateikti šioje svetainėje, nėra tinkamas pakaitalas kvalifikuotai medicininei pagalbai susidūrus su sveikatos problemomis, taip pat nėra mediciniškai pripažinti ligų prevencijos metodai. Šios svetainės produktai ir jų aprašymai nėra įvertinti valstybių institucijų ir nėra skirti diagnozuoti, gydyti ar užkirsti kelią ligoms.
Svetainėje pateikta informacija skirta tik informaciniams tikslams ir negali pakeisti Jūsų gydytojo ar kito sveikatos priežiūros specialisto patarimų.
Jei vartojate kokius nors vaistus ar maisto papildus ir įtariate sveikatos sutrikimus, prieš vartodami mūsų produktus pasitarkite su gydytoju ar vaistininku. Pasikonsultuokite su gydytoju ar vaistininku dėl vartojimo, galimos rizikos ir šalutinių poveikių.
Nėščioms moterims, žindančioms mamoms, vaikams ir asmenims, turintiems sveikatos problemų, nerekomenduojama vartoti produktų be gydytojo ar vaistininko konsultacijos.

20. Prašymas išrašyti sąskaitą faktūrą

Pardavėjas privalo išrašyti sąskaitą faktūrą už užsakymą ar paslaugas ir pateikti ją pirkėjui. Pirkėjas privalo priimti sąskaitą faktūrą ir išsaugoti ją po prekių ar paslaugų gavimo.

21. Bendrųjų taisyklių ir sąlygų pakeitimai

Esant teisės aktų pakeitimams, susijusiems su internetinės parduotuvės veikla, duomenų apsauga ir kitomis sritimis, susijusiomis su Pardavėjo internetinės parduotuvės veikla, taip pat esant Pardavėjo verslo politikos pakeitimams, Pardavėjas keičia ir/ar atnaujina šias Bendrąsias taisykles ir sąlygas, apie tai visada tinkamai informuodamas vartotojus, įskaitant pranešimą svetainėje www.naturesfinest.lt. Visi pakeitimai ir/ar atnaujinimai įsigalioja ir taikomi po aštuonių dienų nuo jų paskelbimo. Jei pakeitimai ir/ar atnaujinimai yra būtini siekiant laikytis teisės aktų, šie pakeitimai ir/ar atnaujinimai gali įsigalioti ir būti taikomi per trumpesnį laikotarpį.

Vartotojas, kuris nesutinka su Bendrųjų taisyklių ir sąlygų pakeitimais ir/ar atnaujinimais, privalo per aštuonias dienas nuo pakeitimų ir/ar atnaujinimų paskelbimo panaikinti savo registraciją, kitaip, pasibaigus šiam terminui, laikoma, kad vartotojas sutinka su pakeitimais ir/ar atnaujinimais, o priešingi įrodymai nepriimami.

Registracijos panaikinimas atliekamas vartotojo raštišku pranešimu el. paštu: [email protected].

Bendrosios taisyklės ir sąlygos buvo patvirtintos operatoriaus ir Pardavėjo direktoriaus, Vilniuje, 2010 m. rugpjūčio 27 d.

Linkime Jums malonių ir prieinamų apsipirkimų mūsų internetinėje parduotuvėje!